×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تاکسی های دوگانه سوز در گیلان برای تعویض رایگان مخازن گاز ثبت نام کنند

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به اجرای طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی‌های دوگانه سوز، اظهار کرد: این طرح برای تاکسی ها کاملا رایگان انجام می شود.
وی از تعریف سامانه ثبت نام و نوبت دهی برای تعویض مخازن گاز تاکسی های سواری خبر داد و افزود: رانندگان می توانند با مراجعه به سامانه «gcr.niopdc.ir» علاوه بر ثبت نام، نزدیک ترین محل را برای تعویض مخزن گاز خودروی خود انتخاب کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به مصوبه شورای اقتصاد و برنامه وزارت نفت جهت ساماندهی خودروهای دوگانه سوز، تصریح کرد: تاکسی هایی که ۱۵ سال از عمر مخازن گاز آنان می گذرد، در صورتی که اطلاعات خودروی آنان از طریق اتحادیه تاکسیرانی کشوری برای وزارت کشور ارسال شده باشد، می توانند نسبت به تعویض مخزن CNG خود اقدام کنند.
شکوری ادامه داد: تاکسی های دارای مخازن گاز با کارکرد زیر ۱۵ سال نیز می توانند پس از دریافت برگه معاینه فنی، در صورت لزوم نسبت به تعویض مخزن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ جایگاه عرضه سوخت CNG در استان گیلان فعال است، اضافه کرد: به طور میانگین روزانه یک میلیون مترمکعب سوخت در این جایگاه ها برای خودروهای دوگانه سوز عرضه می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false