×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نمایش اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح در گیلان

مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان در رشت، با حضور دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی این استان و سایر مسئولان نظامی و انتظامی گیلان برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای پرشماری را برای ما داشته که ایمان مستحکم و اتحاد و انسجام ملت ایران از مهمترین آنهاست.
فلاحتی اضافه کرد: با وجود اینکه تاریخ یکی از مواضعی است که انسان‌ها می توانند از آن درس بگیرند، همه تحلیل‌گران تاریخ معاصر به استقامت بی نظیر ملت ایران در دوران دفاع مقدس اذعان دارند.
وی افزود: البته بزرگترین درسی که از دوران دفاع مقدس گرفتیم، ایمان و اعتقاد راسخ و اتحاد ملت ما است، ملتی با عظمت که در طول هشت سال دفاع مقدس با ایمان و اراده ای راسخ مقابل همه سلطه گران ایستادند.
امام جمعه رشت ادامه داد: اطاعت از رهبری نیز درس بزرگ دوران دفاع مقدس است که رزمندگان و ملت ما با جان و دل از رهبری اطاعت کردند و با پیروی از امام راحل(ره) برابر همه زورگویان و سلطه گران که در دوران دفاع مقدس از رژیم بعث حمایت می‌کرند، ایستادگی کرده و پیروز شدیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: اگر جامعه ما تاکنون توانسته برای جهان و همه ملت ها الگو باشد، در خط مقدم این نظام، رهبری عادل و فقیه است که آن زمان امام(ره) بود و در برهه کنونی نیز ملت ما از مقام معظم رهبری پیروی و اطاعت می کند.
فلاحتی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به دستاوردها بزرگ انقلاب و دروان دفاع مقدس، ایمان ملت ایران و همچنین رهبری ۲ رکن ماندگار در جامعه ما است که باعث شده تا در همه زمینه ها سربلند باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false