×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گیلان ۶ درجه سرد می شود

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: ایستگاه جیرنده با ۲۶.۵ درجه سلسیوس و ایستگاه امامزاده اسحاق با ۱۳.۱ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.
وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه طی امروز دانست و افزود: وزش باد در ارتفاعات و دامنه ها و پدیده مه در نقاط جلگه ای و ساحلی پیش بینی می شود، اما از عصر و شب انتظار وزش باد شمالی را داریم.
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شکل گیری ناپایداری های موقتی در طول روز، تصریح کرد: شرایط برای وقوع رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد فراهم است، اما به تدریج از فردا با نفوذ امواج ناپایدار به منطقه به تناوب شاهد ابرناکی و بارندگی و وزش باد و رعد و برق تا عصر چهارشنبه خواهیم بود.
دادرس از کاهش سه تا ۶ درجه ای متوسط دمای هوای استان طی فردا و پس فردا خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و احتمال جاری شدن سیلاب موقتی و… وجود دارد.
وی اضافه کرد: طی پنجشنبه به طور موقت شاهد است استقرار هوای پایدار و کاهش ابر و افزایش دما خواهیم بود، اما مجددا از جمعه با شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر و بارندگی و وزش باد در استان مهیا می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false