×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

استاد بزرگ شطرنج تهران قهرمان مسابقات بلیتس بین‌المللی جام رشت شد

رقابت‌های شطرنج برق‌آسا(بلیتس) بین‌المللی دریای کاسپین جام رشت شنبه‌شب در مجموعه ورزشی یادگارامام رشت پایان یافت که در نهایت محمدامین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج تهران و یکی از ملی‌پوشان تیم ملی با کسب ۱۱/۵ امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.
پرهام مقصودلو استاد بزرگ قزوین با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه‌ دوم این مسابقات قرار گرفت، آرش طاهباز و آراد نظری از گیلان، مهدی غلامی از تهران، سیدخلیل موسوی از گیلان و محمدرضا عابدی از قزوین با کسب ۱۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های سوم تا هفتم جدول قرار گرفتند.
امیرمحمد آزادی از البرز، بردیا دانشور از قزوین و سیدمحراب خوشکلام از گیلان با کسب ۹/۵ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های هشتم تا دهم جدول مسابقات بلیتس بین‌المللی کاسپین جام رشت قرار گرفتند.
در رقابت‌های شطرنج بلیتس(برق‌آسا) ۱۵۰ شطرنجباز در ۱۳ دور در مجموعه ورزشی یادگارامام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر این دوره از رقابتها اهداء شد.
نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی دریای کاسپین جام رشت از عصر یکشنبه هفته گذشته با حضور حدود ۸۰۰ شطرنجباز از ایران و ۱۵ کشور خارجی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده که این مسابقات عصر دوشنبه اول اسفندماه پایان می‌یابد.
شطرنجبازان خارجی حاضر در این مسابقات از کشورهای اتریش، نیجریه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، عراق، هندوستان، بنگلادش، قزاقستان، قرقیزستان، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان هستند.
نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج در سه جدول پیگری می‌شود که جدول اول که معروف به جدول A و اساتید است، شطرنجبازانی که دارای رتبه بین‌المللی بالای ۱۸۰۰ هستند با هم رقابت می‌کنند. در جدول دوم (B) شطرنجبازان دارای رتبه بین‌المللی زیر ۱۸۰۰ و در جدول سوم شطرنجبازان رده سنی نوجوان با هم به رقابت می پردازند، همچنین برگزاری مسابقات بلیتس از دیگر برنامه‌های این دوره از رقابتها بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false