×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کسب نخستین مدال‌های جهانی فیتنس تاریخ ورزش گیلان

حمید میرزاهد، سرپرست هیئت بدنسازی و پرروش‌اندام گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان این رقابت‌ها ورزشکاران گیلانی با درخشش خود توانستند سه مدال طلا و دو مدال نقره کسب کنند.
وی افزود: شهروز سمیعی ورزشکار ارزشمند و پرتوان استان در جریان این مسابقات در رشته فیتنس چلنج موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره شد تا یکی از ستاره‌های رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ در بخش پیشکسوتان معرفی شود.
وی ادامه داد: این مدال‌ها، اولین مدال‌های تاریخ ورزش گیلان در رشته فیتنس است که در مسابقات جهانی کسب شده و امیدواریم که درخشش ورزشکاران گیلانی در بخشهای مختلف ادامه یابد.
این مسئول اضافه کرد: همچنین علی مودبی، دیگر ورزشکار ارزنده استان در رقابت‌های پرورش اندام پیشکسوتان جهان در رشته فیزیک توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را تصاحب کند.
میرزاهد بیان کرد: بابک مدنی نیز از گیلان در این دوره از مسابقات مقام چهارم را کسب کرد، ضمن اینکه بهتاش آرامی، عباس عابدینی‌پور و عباس قاسمی دیگر ورزشکاران گیلانی در مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به فینال راه یافتند اما موفق به کسب مدال نشدند.
وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار پنج داور از گیلان در مسابقات جهانی پرورش‌اندام حضور یافتند که این نیز یک رکورد بی‌نظیر برای جامعه ورزش استان گیلان در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام محسوب می‌شود.
مسابقات پرورش‌اندام جوانان و پیشکسوتان ۲۰۲۲ جهانی از روز ۱۷ آذرماه به مدت سه روز با حضور ورزشکاران داخلی و چند کشور خارجی در تهران برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false