×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نیاز جدی به پزشک و پرستار در آستارا

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا با اعلام این خبر اظهار کرد: کرونا ضربه سختی بر پیکره اقتصاد آستارا وارد کرد و امروز باید با دغدغه مندی و نگاه ویژه کشوری و استانی به این شهرستان مهم، کمبودها و نواقص را رفع کرد و شکوفایی آن را رقم زد.
رضایی پور با انتقاد از حضور کمرنگ مدیران استانی در این شهرستان و با بیان اینکه آستارا مشابه هیچ شهرستان دیگری در گیلان نیست، افزود: استقبال از وزرای کشور همسایه نشان دهنده مهم و استراتژیک این شهرستان است و باید توجه جدی به حوزه‌های بهداشت و درمان آستارا داشت.
فرماندار آستارا با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بیان کرد: حضور روزانه ۲۵ هزار گردشگر در این شهرستان نشان از نیاز جدی به تأمین پزشک و پرستار برای ارائه خدمات به مردم دارد و دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید حمایت جدی از آستارا انجام دهد.
وی با اشاره به فاصله ۲۰۰ کیلومتری آستارا با مرکز استان تصریح کرد: در حوزه تجهیزات اسکان پزشکان نیز نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان داریم و تجهیز سیستم گرمایشی و سیستم تصویربرداری بیمارستان به دستگاه ماموگرافی گوشه‌ای از نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false