×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کسب اولین مدال وزنه‌برداری کشوری دختران گیلان

مسعود محرابی، رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان، اظهار کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان دختر ۱۶ و ۱۷ سال کشور به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد که در نهایت «حوریا فتوحی» از گیلان موفق شد مدال نقره این مسابقات را کسب کند.
وی افزود: فتوحی در این مسابقات در وزن ۴۹ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت با درخشش در این رقابت‌ها در مجموع به رکورد ۹۳ کیلوگرم دست یافت تا سه مدال نقره(یک‌ضرب، دوضرب و مجموع) را برای گیلان به ارمغان بیاورد.
وی ادامه داد: این وزنه‌بردار شایسته گیلانی با این درخشش و تصاحب مدال نقره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان دختر کشور اولین مدال تاریخ وزنه‌برداری نوجوانان دختر استان گیلان در مسابقات کشوری را کسب کرد.
وی بیان کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان دختر ۱۶ و ۱۷ سال کشور با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته در خرم‌آباد برگزار شد که تیم وزنه‌برداری گیلان نیز با نام مقاومت بسیج سپاه قدس در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ساقی سپاسگزار یکی از برترین مربیان وزنه‌برداری بانوان گیلان، تیم وزنه‌برداری دختران نوجوان استان گیلان را در رقابت‌های قهرمانی کشور هدایت می‌کرد.
محرابی در ادامه اظهار کرد: البته وزنه‌برداران بانوان گیلان در رقابت‌های بزرگسالان کشور تاکنون مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کردند و این استان وزنه‌برداران شایسته‌ای دارد اما تاکنون در رقابتهای نوجوانان دختر کشور صاحب مدال نشده بودیم که خوشبختانه حوریا فتوحی موفق شد اولین مدل‌آور این رشته برای گیلان در مسابقات قهرمانی کشور باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false