×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نام نویسی در کارگاه‌های حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه در زمان کرونا کارگاه‌های حضوری کانون برگزار نمی‌شد گفت: امسال کارگاه‌های حضوری کانون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار‌خواهد شد.
سید‌جلیل میرعظیمی با اشاره به اینکه مخاطبان ۶۵ کارگاه عمومی و تخصصی این مجموعه گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال هستند افزود: «هنر قصه‌گویی و اجرا»، «هنر‌های تجسمی» شامل: نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، کلاژ (تکه‌چسبانی)، اوریگامی (کاغذ‌وتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی و «هنر‌های نمایشی» شامل بازیگری، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف) از جمله کارگاه‌های تخصصی حضوری تابستان است.
وی به ارایه آموزش‌های ادبی (شعر، داستان، خوانش متون ادبی و…) و علمی (نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی و…) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در قالب کارگاه‌های تخصصی اشاره کرد و عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان را از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها دانست.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری گیلان اشاره کرد و گفت: «کتاب‌خوانی»، «قصه‌گویی، خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن»، «شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع» و «آشنایی با قرآن و احادیث»، از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای است که رایگان برای اعضای این مجموعه در نظر گرفته شده است.
سید‌جلیل میرعظیمی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو، به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مراجعه‌کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری گیلان در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false