×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور از سوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: در رنگ بندی‌های جدید وضعیت قرمز به شهرهای استان گیلان بازگشت.
وی با بیان اینکه دو شهرستان ماسال و رودسر که پیش از این به ترتیب در وضعیت نارنجی و زرد قرار داشتند با افزایش تعداد بستری‌ها به وضعیت قرمز درآمدند، افزود: چهار شهرستان دیگر استان گیلان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه رشت، خمام، بندرانزلی و رودبار چهار شهرستان نارنجی استان هستند، گفت: با توجه به اینکه پیش از این دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل در وضعیت نارنجی قرار داشتند مجموع شهرهای نارنجی گیلان به شش شهر رسید.
وی با بیان اینکه آستارا، آستانه اشرفیه، املش، رضوانشهر، شفت، صومعه سرا، لنگرود، فومن و تالش نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود احتمال افزایش شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد.
مهرابیان با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان، اضافه کرد: عادی انگاری و حضور مسافران نوروزی و همچنین عدم توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل تغییر رنگ شهرها است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false