×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دومین نشست استانی مدیریت کرونا در گیلان

استاندار امروز در دومین نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونای گیلان در رشت گفت: پیش بینی تهویه‌ی مناسب در کلاس‌های درس و رعایت مجموع دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد تا از نگرانی خانواده‌ها در استقبال از آموزش حضوری کاسته شود.
دکتر اسدالله عباسی پویایی مدارس و نشاط دانش آموزان را در ارتقاء کیفی آموزش موثر دانست و افزود: با برپایی کلاس‌های حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها، نقصان‌های آموزش مجازی برطرف و فرصت جبران افت تحصیلی دانش آموزان مهیا می‌شود.
وی همچنین تداوم روند واکسیناسیون در استان را ضروری دانست و تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی باید روند واکسیناسیون کادر اداری زیر مجموعه‌ی خود را بررسی کنند و اقدامات قانونی را نسبت به سهل انگاری‌های احتمالی برای دریافت دوز سوم یا دوز یادآور به عمل آورند.
استاندار از صدا وسیما و مجموع رسانه‌های استانی خواست با تعامل و تشریک مساعی با متولیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، زمینه‌ی اقناع عمومی را برای استقبال از دوز سوم واکسن فراهم کند تا ایمنی جمعی جهت مواجه با سویه‌های مختلف کرونا افزایش یابد.
دکتر عباسی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواست برای تکمیل روند واکسیناسیون در استان از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی استفاده کند.
وی در پایان سخنانش بر لزوم تشکیل کارگروه‌های سلامت در مدارس استان تاکید کرد و افزود: اینکار زمینه‌های لازم را برای مدیریت بیماری کرونا و رعایت اقدامات پیشگیرانه در جامعه‌ی دانش آموزی فراهم می‌سازد.
دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در گزارشی از افزایش ۲۵ درصدی بستری‌های کرونایی استان در مقایسه با قبل از تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: قبل از آغاز سال جدید ۱۴۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری بودند که این رقم امروز به ۱۷۵ نفر رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false