×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخرسال

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در این شب را عاملی مهم در کاهش بروز حوادث دانست.
سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه هرساله عده‌ای فرصت‌طلب سعی در ایجاد ناهنجاری در این شب را دارند افزود: پلیس و دستگاه قضائی با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهد کرد.
وی گفت: برابر قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و نیز مواد ۶۱۸ و ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی خرید و حمل اقلام انفجاری، آتش زا و ترقه‌های غیراستاندارد و اخلال در نظم و آسایش عمومی دارای وصف مجرمانه است و قابلیت تعقیب کیفری دارد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری را عاملی مهم در کاهش بروز حوادث قلمداد کرد و افزود: با توجه به وضعیت ویروس کرونا از مردم فهیم گیلان می‌خواهیم تا برای قطع زنجیره انتقال کرونا از هرگونه تجمع در این شب جدا پرهیز کنند.
سرهنگ حسین حسن‌پور از کشف بیش از ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس گیلان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ نفر نیز که در حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دخیل بودند نیز دستگیر شدند.
سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر اینکه مواد منفجره پیامد‌های جبران ناپذیری نظیر سوختگی، نابینایی، ناشنوایی، قطع عضو و آثار جراحت دائمی روی صورت و بدن به همراه خواهد داشت افزود: شهروندان از روشن کردن آتش در گذرگاه‌های باریک و نزدیک پست برق یا ایستگاه‌های کاهش فشارگاز و پارکینگ‌های عمومی پرهیز کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false