×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کرونای قرمز به ۱۴ شهرستان گیلان رسید

براین اساس تعداد شهرستان های قرمز گیلان از پنح مورد بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شانزدهم ماه جاری به ۱۴ شهرستان رسید.
پیش از این شهرستان های ‌لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، ماسال و رودبار قرمز بودند که در ارزیابی جدید رشت، خمام، تالش، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، املش، سیاهکل و رودسر هم قرمز شدند.
آستارا، رضوانشهر و شفت در رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار دارند، به این ترتیب ۱۴ شهرستان در نقشه کرونایی گیلان قرمز و سه شهرستان نارنجی است.
آمار مبتلایان بستری به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان گیلان از اواخر ماه گذشته روند صعودی را طی می کند و تعداد بیماران مبتلا به بیماری کووید ١٩ در این مدت بیش از پنج برابر شده است.
بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان ۶۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بوده، ۱۶۴ نفر در ۲۴ گذشته بستری شدندو ۸۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.
اومیکرون سویه غالب ویروس کرونا در استان گیلان است، کارشناسان بهداشتی با توجه به سرایت بالای انتشار این سویه از مردم می خواهند که پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را بیش از پیش رعایت کرده و هر سه دز واکسن را تزریق کنند.
گیلان دومین استان درگیر بیماری کووید ۱۹ است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false