×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

افزایش شیوع کرونا مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در گیلان را لغو کرد

مجید مهروانی رییس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی گیلان روز سه‌شنبه اظهار داشت: قرار بود مسابقات کونگ‌فو نیمه آزاد قهرمانی کشور در بخش مردان از روز پنجشنبه در رشت آغاز شود.
وی افزود: این دوره از رقابتها به دلیل افزاش کرونا در استانهای مختلف کشور و همچنین افزایش آن در گیلان، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان ادامه داد: این رقابتها قرار بود به مدت ۲ روز و با حضور حدود ۳۰۰ ورزشکار این رشته رزمی در رده‌ سنی بزرگسالان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت، به مدت ۲ روز برگزار شود که با توجه به افزایش کرونا، این مسابقات لغو شد.
مهروانی بیان کرد: با توجه به اینکه موافقت میزبانی این دوره از رقابتها به گیلان سپرده شد، مقدمات برگزاری این مسابقات در سطح کیفی بالا و همچنین امکانات مناسب را تدارک دیده بودیم تا تمامی مراحل برگزاری این رقابتها به نحو شایسته انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: به هرحال سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و همچنین سایر عوامل اجرایی در اولویت قرار دارد و به همین دلیل از سوی فدراسیون کونگ فو و برای حفظ سلامتی ورزشکاران و سایر مسئولان ، رقابتهای کونگ فو قهرمانی کشور در گیلان لغو شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false