×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آمادگی استان برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان خبرداد و گفت: آزمون‌های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، برای آزمون پایه نهم هم طراحی سوالات در مناطق صورت می‌گیرد و با توجه به تعدد کلاس‌ها در مدارس، امتحانات این پایه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می‌گیرد.

محمد رحمتی در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان اظهار کرد: همه دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی رعایت خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی، افزود: اگر چه امسال حدود ۱۰۰۰ دانش‌آموز کمتر نسبت به پارسال در امتحانات نهایی حضور دارند، اما دو حوزه امتحانی به تعداد حوزه‌های نهایی افزوده شده است.

رحمتی با اشاره به افزایش فاصله دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحانی از یک و نیم متر به دو متر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در بدو ورود به حوزه‌ها، تب سنجی می‌شوند و یک مراقب بهداشت هم به عنوان ناظر بر اجرای نکات بهداشتی آزمون‌ها نظارت دارد.

وی درباره امتحانات پایه نهم نیز گفت: در این پایه طراحی سوالات در مناطق صورت می‌گیرد و با توجه به تعدد کلاس‌ها در مدارس، امتحانات پایه نهم با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان یادآور شد: در راستای برگزاری هرچه ایمن‌تر امتحانات نهایی جلسه ستاد هماهنگی برگزاری تراکمی پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگانی از استانداری به میزبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد. در این جلسه بر برگزاری امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false