×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد برگزار می شود افزود : داوطلبان هیچگونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

ارسلان دمیرچی به ثبت نام حدود ۱۹ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود : تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.

وی گفت : آزمون در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان تصریح کرد : همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه های آزمون جلوگیری می شود.

ارسلان دمیرچی افزود : داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است گفت : در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان افزود : محیط حوزه های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false