×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سخنگوی وزارت بهداشت در اوج بحران کرونا عوض شد!

 با وجود اینکه سایت وزارت بهداشت تا لحظه انتشار این خبر دکتر جهانپور را سخنگوی وزارت بهداشت معرفی میکرد و مسئولیت اعلام اخبار این بیماری و تصمیمات وزارت بهداشت در این مدت توسط ایشان انجام می‌شد، ولی امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی “دکتر سادات لاری” را با حفظ سمت قبلی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت هم منصوب کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم سیما سادات لاری
معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاههای اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید.

در ادامه حکم دکتر لاری آمده است: لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می شود.

این در حالی است که در این مدت برخی اظهارات دکتر جهانپور کم حاشیه نداشت! از ماجرای “شوخی تلخ چین” تا پاسخ گویی به شبه هایی که برخی سیاسیون و غیر متخصصین نسبت به آمار کرونا و روش‌های درمان اعلام می کردند باعث بحث هایی گاهاً جنجالی شده بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false