×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اطلاعیه شماره ۲ ستاد ملی مقابله با کرونا

ستاد ملی مقابله با کرونا در این اطلاعیه بر فاصله گیری اجتماعی به عنوان تنها راه کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا تا حدود ۹۵ درصد تاکید کرده است.
ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد : طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و کلیه واحدهای که کارکرد تولیدی در سراسر کشور دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند گذشته به فعالیت خود برای تامین نیازهای مردم ادامه خواهند داد .
در این اطلاعیه واحدهای صنفی توزیعی و خدمات فنی مانند اصناف مرتبط با تامین مواد غذایی و فعالیت های مربوط به خدمات فنی و تعمیر لوازم خانگی همچنان در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.
همچنین فعالیت های صنفی پرخطر مانند آرایشگاه های مردانه و زنانه ، رستوران ها ، تالار پذیرایی و سالن مراسم ، مراکز بازی ، تفریحی ، گیم نت ، قهوه خانه ها ،چایخانه ها و تریا ، اماکن اقامتی ، هتل ها ، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی سینماها و سایر مراکز مشابه که از ابتدا تعطیل اعلام شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط شیوع بیماری کرونا همچنان تعطیل هستند.
در اطلاعیه شماره ۲ ستاد ملی مقابله با کرونا آمده است : سایر فعالیت های واحدهای صنفی کم خطر در صورت تمایل می توانند با رعایت مقررات و ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی با اخذ تعهد و اجرای دقیق و نظارت بازرسان فعالیت خود را اغاز کنند.
همچنین ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت اصناف کم خطر باید در سامانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شود و سپس این اصناف با تایید تعهدنامه به‌ صورت الکترونیکی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و اخذ کد بهداشتی از طریق این سامانه و نصب آن در واحد صنفی آغاز به کار کنند.
همه واحدهای صنفی و صنعتی می توانند از صبح جمعه ۲۲ فروردین در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام تا ضمن دریافت کد فعالیت ،دستورالعمل بهداشتی صنف خود را نیز دریافت کنند.
شهروندان می توانند دستورالعمل های بهداشتی مشاغل را در سامانه مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان واموزش پزشکی به نشانی:
http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مشاهده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false