×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیام تسلیت شهردار رشت در پی شهادت سردار سربلند سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی

شهردار رشت در پیامی شهادت سردار سربلند سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:
“شهادت هنر مردان خداست”
شهادت بزرگمرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد نستوه جبهه های جنگ با تروریست‌ها و تکفیریها سردار سربلند سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده همیشه جاوید نیروی قدس را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و ملتهای مظلوم منطقه تسلیت می گویم.
شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای عاشق و عارف بوده که عمر پربارش را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی در منطقه گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاشهای خالصانه ایشان را شهادت قرار داد.
دست جنایتکار آمریکا اینبار یکی از شریف ترین فرزندان این مرز و بوم را از مام میهن گرفت و ملت ایران را داغدار این فراق عظیم‌ نمود.
به عنوان یک خادم کوچک شهروندان گرامی رشت بر خود لازم می دانم که همراه با دریای پرتلاطم ملت شریف ایران یکصدا و یکدل روزی را به نظاره بنشینیم که دست انتقام این ملت بزرگ تقاص خون آن عزیز بزرگوار و همراهان مبارزش را از استکبار جهانی بگیرد و خواب را بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمین حرام کند.
از خداوند بزرگ عمر بابرکت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را آرزو نموده و امیدوارم با رهبری راهیانه ایشان به زودی انتقامی سخت از آمریکای جنایتکار گرفته شود.
ناصر حاج محمدی
شهردار رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false