×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با تلاش شهرداری ، شورای اسلامی شهر و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت بالاخره و بعد از سالها انتظار و مطالبه گری شهروندان ،احیای رودخانه های گوهر رود و زرجوب از ماههای اخیر با مشارکت شورای اسلامی شهر رشت ، شهرداری رشت و  شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت .

پس از بررسی و رایزنی های صورت گرفته با معاونت ریاست جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، و با حمایت های ویژه آقای دکتر نوبخت در زمینه تامین بودجه این طرح کلان ، اقدامات از مرحله مطالعه و بررسی به مرحله اجرا درآمد.

احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان و تصفیه خانه شیرابه و پساب شرکت کود آلی گیلان ، توسط شهرداری و در کمترین زمان ممکن به عنوان گام های نخست احیای رودخانه های شهر رشت به صورت موازی با اجرای این احیای رودخانه های زرجوب و گوهر رود ، در دست اقدام می باشد.

همچنین در این راستا و در ادامه روند اجرای این طرح ، مجموعه مدیریت شهری مذاکرات خود را با سایر منابع آلاینده رودخانه ها از جمله شهرک صنعتی و دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرد و تلاش ها برای حذف نقاط آلاینده رودخانه ادامه یافت.

با تعامل و هماهنگی های صورت گرفته کار گروه های مشترک بین شهرداری ، شورای اسلامی شهر و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تشکیل گردیده و با تعیین پیمانکار ، گام بعدی طرح احیای رودخانه ها موسوم به “تحقق یک رویا” با هدف انتقال آب گوهر رود در ۶/۵ کیلومتر از مسیر جاده لاکان از مجتمع مسکونی فومن شیمی تا مسکن مهر ، به تصفیه خانه جنوبی مسکن مهر ، آغاز می گردد.

روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه در محل تصفیه خانه مسکن مهر راس ساعت ۱۵ با حضور مسئولین و مقامات ارشد استانی و مجموعه مدیریت شهری و مردم و تشکلهای مردم نهاد کلنگ افتتاح این پروژه به زمین خواهد خورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false