×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شرکت کود آلی شهرداری رشت که تا پیش از انتصاب مدیر جوان اما با تجربه فعلتقریبا به حالت تعطیل در آمده بود و حتی مواد آلی جدا شده در سالنهای تخمیر مملو از ضایعات پلاستیکی بود و به سراوان بدای دفن منتقل شده ، با پشتکار و تلاش مضاعف همه پرسنل شرکت و سجاد حسینی از فعالین حوزه محیط زیست شرکت به بهره وری رسیده است. فاز یک کارخانه با توجه به ۲۴ سال کارکرد میبایست بازسازی کامل شود اما در شرایط فعلی تعمیر شد تا فرایند تعطیل نشود و بعد از بازسازی اساسی فاز دوم فاز یک مجدد بازسازی خواهد شد
لازم به ذکر است حسینی که سالها در سازمان مدیریت پسماند فعالیت داشته و معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند رشت و همچنین مشاور پسماند معاونت آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست کشور را در رزومه خود دارد توانست در کمتر از ۲ ماه تلاش شبانه روزی به همراه پرسنل این شرکت فاز یک این شرکت را مجددا به بهره برداری با حداکثر ظرفیت برساند.
هم اکنون این شرکت با توان دریافت ورود تا ۳۰۰ تن زباله در حال فعالیت می باشد.
محصول اصلی تولیدی این شرکت کود کمپوست با کیفیت بسیار مرغوب بوده که علاوه بر مصارف داخلی قابلیت صادرات و ارز آوری را از طریق صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر دارد.
ضایعات قابل بازیافت که در زباله شهر وجود دارد در خطوط تفکیک دستی برداشت شده و برای بازیافت به کارخانجات مختلف ارسال میشود.
لازم به ذکر است مهرماه امسال شهردار رشت طی حکمی مهندس سجاد حسینی را بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false