×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با هرگونه عوامل ناامنی، قاطعانه برخورد می‌شود

وزارت اطلاعات درباره مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اعلام کرد:با هرگونه عوامل ناامنی، قاطعانه برخورد می‌شود.

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای در خصوص مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اعلام کرد: برخورد با اشرار را وظیفه خود می‌دانیم و با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن امنیت و آرامش ملت شریف برخورد قاطع می‌کنیم.

متن این بیانیه به این شرح است:

با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به آگاهی ملت شهید پرور می‌رساند: این وزارتخانه ضمن نصب العین قرار دادن منویات معظم له و توجه دادن همه مسئولین امر به وظایف خود، برخورد با اشرار را وظیفه خود می‌داند و با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن امنیت و آرامش ملت شریف، برخورد قاطع می‌نماید.
ضمناً عوامل اصلی اغتشاشات دو روز گذشته شناسایی و اقدام مناسب در حال انجام است که نتیجه آن، متعاقباً به آگاهی ملت شریف خواهد رسید.
یقیناً دشمنان دلبسته به این اغتشاشات همچون گذشته دستاوردی جز شرمندگی و سرافکندگی نخواهند داشت. برقراری امنیت و آرامش مردم شریف و ملت عزیز ایران را وظیفه دینی و ملی خویش می‌دانیم و به رهبر فرزانه و مردم سربلند کشور اطمینان می‌دهیم که در این راه از هیچگونه مجاهدتی دریغ نخواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false