×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آنر گوشی جدیدش را معرفی کرد

امروز برند آنر که زیرمجموعه هواوی است، یک گوشی جدید به نام «آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن» (Honor 20 Lite Youth Edition) معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن می‌پردازیم.

گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن به یک صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از نوع AMOLED با نسبت ابعاد ۲۰:۹ و وضوح تصویر +FullHD مجهز است. هواوی در این گوشی حسگر اسکنر اثر انگشت را در زیر نمایش تعبیه کرده است. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای یک بریدگی در لبه بالایی است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 را در خود جای داده است.

گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن از دوربین پشتی سه تایی بهره می‌برد که متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک حسگر سنجش عمق میدان ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپست Kirin 710F می‌گیرد و بسته به ظرفیت انتخابی، می‌تواند تا ۸ گیگابایت حافظه رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

گوشی Honor 20 Lite Youth Edition با اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI 9.1 روانه بازار می‌شود. این گوشی نیروی خود را از یک باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاقه مندان می‌توانند گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن را در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی-صورتی تهیه کنند که سومی از نوع گریدینت است.

مدل پایه گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۰۰ دلار قیمت دارد. با صرف ۲۱۰ دلار می‌توان مدل ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم را تهیه کرد. اما مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۷۰ دلار قیمت دارد.

فروش گوشی آنر ۲۰ لایت یوث ادیشن هواوی از روز ۲۵ اکتبر در چین آغاز می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false