×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ضامن آرامش فضای اقتصادی جامعه

استاندار در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان ، سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری را مهمترین اولویت های برنامه ریزی اقتصادی دولت عنوان کرد.

استاندار در این نشست بااشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان گفت : بهره مندی از تجربیات شرکت های دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی به ویژه در بخش کشاورزی در گیلان می تواند راهگشا باشد.
ارسلان زارع به طرح های مختلفی که براساس راهبرد اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی شده است اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۹ طرح اقتصاد مقاومتی با ۵۳ زیر پروژه در گیلان مصوب شده و در دست اجراست.
وی رویکرد توسعه‌ای استان را کشاورزی و گردشگری همراه با حفظ محیط زیست عنوان کرد و گفت: برای افزایش سهم اشتغال و توسعه پایدار با توجه به سهم ۲۸ درصدی اشتغال در حوزه کشاورزی ، باید به دو بخش مهم کشاورزی و گردشگری گیلان بیشتر توجه شود.
استاندار با اشاره به پیوستن ایران به اوراسیا ، پیاده سازی نقشه جامع پارک علم و فناوری گیلان را برای فرصت سازی بیشتر در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار استان، رونق کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن و استفاده بهینه از بازار هدف کشورهای حوزه دریای خزر ضروری دانست.
در این نشست همچنین برخی مدیران و دست اندرکاران حوزه ها و طرح های اجرایی حوزه اقتصاد مقاومتی گیلان از چگونگی و میزان پیشرفت این طرح ها گزارشی ارائه کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false