×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از کشته شدن ۶۴ تن در سه روز ابتدای تابستان سال جاری خبر داد.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: براساس سامانه پزشکی قانونی بیش از ۲۵۸۴ نفر در دو ماهه اخیر در تصادفات درون و برون شهری جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: روزانه ۲۵ نفر سر صحنه تصادف و ۴۱ نفر در طول انتقال، درمان و تروما جان باختند و در این آمار ۸ الی ۹ کودک است، در حالی که هیچ تقصیری نداشته و فقط قربانی بودند.
رییس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا سوم تیرماه ۶۴ نفر در تصادفات ترافیکی جان خود را از دست دادند. همچنین در این سه روز ۱۳۷۵نفر مصدوم شدند، البته افراد مصدوم نیز در طول درمان جان خود را از دست خواهند داد و آمار جان باختگان قطعا افزایش خواهد یافت.
سردار هادیان فر با اشاره به اجرای طرح پرداخت تقسیطی جرایم راهنمایی و رانندگی از سه شنبه ۱۱ تیرماه گفت: برابر قانون خودروهایی که بیش از یک میلیون جریمه دارند باید توقیف شوند. در حال حاضر بیش از ۸۱۰۷۵ هزار خودرو و همچنین ۷۲۶۸۴ موتورسیکلت توقیف هستند.
وی ادامه داد: این خودروها از یک تا ۱۴میلیون بدهی دارند و چون قادر به پرداخت نیستند گاهی اوقات هزینه پارکینگ نیز به آن اضافه می شود. این وسایل نقلیه توقیفی اغلب خودروهای ضعیف هستند و برای امرار معاش افراد استفاده می شود از همین رو ما برابر ماده ۴۷ قانون محاسبات کشور برای تقسیم این جرایم به وزیر کشور طرحی را ارایه کردیم که خوشبختانه موافقت شد و ابلاغ شده و از ۱۱ تیر اجرا می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false