×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

‎پس از برگزاری جلسه پیشین شورا جهت استماع برنامه های کاندیداها جلسه شورایی که چشم مردم رشت برای مشاهده نتیجه مطلوب به آنجا دوخته شده بود، چهار تن از اعضای بزرگوار پس هماهنگی درون جلسه به این نتیجه رسیدند با آبستراکسیون و چند روز وقت کشی رای یکی از اعضای طرف مقابل ( احتمالا علیپور یا جذب ) را با فشارهای درونی و بیرونی به نفع خود تغییر دهند.
‎اما این تمام ماجرا نیست، با نگاهی میان کاندیداهای شهرداری مشخص است به غیر از دو گزینه ، سایر گزینه ها با هدف مه آلود کردن جو خبری رسانه ها و نهایتا رای گرفتن برای گزینه خاموش طیف پنج نفره شورا ، به میدان وارد شده اند.
‎طیف پنج نفره با معرفی و سپس سعی در برجسته نمودن این اخبار که با آمدن فاطمه مقیمی شانس اصلی تصدی بر شهرداری خواهد بود با توجه به نفوذ اصلاح طلب متحد با چهار تن دیگر ابتدا از طریق شورای جوانان اصلاح طلب سعی نمود تا با فشار حزبی، راهی جز رای به مقیمی توسط رمضانپور ، حاجی پور و زاهد را پیش پای آنها نگذاردتا اولا اتحاد طیف شش نفره شکسته شود و ثانیا با به صفر نزدیک شدن شانس گزینه ی این شش تن رای جذب و علیپور را در سبد گزینه پنهان خود داشته باشند.
‎باید به این نکته توجه داشت ، چرا باید یک زن مولتی میلیاردر ، موفق و اهل بیزینس ، پایتخت و مسند اصلی خود را رها نموده و به رشت که دارای شهرداری ورشکسته است بیاید؟
پستی که در بهترین حالت حقوق وی بیش از ماهی ۲۰ میلیون تومان نخواهد بود! حال آنکه درآمد ماهیانه مقیمی در تهران تا ۵۰۰ میلیون تومان است!
‎ کدام ساده لوح باور دارد ایشان برای رشت و مردمش حاضر است دردسر شهرداری ورشکسته رشت با کوهی از مشکلات را برعهده بگیرد آن هم برای بدست آوردن چه چیزی؟
‎ ثروت ؟ نام و اعتبار ؟ محبوبیت ؟ مقیمی در حال حاضر هر سه این مهم را به نحو احسن دارد!

چرا اصولگرایان شورا باید به مقیمی که یک اصلاح طلب شناسنامه دار است رای دهند ؟
‎ بنابراین این وقت خریدن و مطرح نمودن اسم ایشان تنها بازی بوده که توسط مغز متفکر طیف پنج نفره راه اندازی شده و ۴ تن دیگر دانسته یا ندانسته در حال اجرای رول خود در این بازی هستند.
‎ با یک بررسی اجمالی مشخص میگردد تنها دو گزینه بالقوه دیگر برای طیف پنج نفره ( آبستراکسیون کننده ) مانده :
‎ ۱.مسعود موسوی ( نزدیک ترین فرد به ثابت قدم شهردار پیشین و رضا رسولی ، که همه رای آوردن ایشان را در واقع بازگشت ثابت قدم و قدرت بی پایان دکتر رسولی می دانند) اما نکته مهم اینجاست ، آیا مغز متفکر جریان پنج نفره حاضر است قدر مطلق را به رسولی و ثابت قدم که یک پای انتخابات مجلس است واگذار نماید ؟! مطلقا خیر.
‎ ۲. بهزاد نیک فهم ، تنها گزینه ای که ارزش ورود این چنینی وپرهزینه را داشته ، با روحیه بیزنسی و ثابت قدم گونه که بی شک تا یکسال اول امتیازاتی را در حوزه منابع انسانی به طیف پنج نفره خواهد داد و گزینه ای که بصورت چراغ خاموش تا فینال انتخاب رسیده است ، بنابراین گزینه خاموش فقط و فقط بهزاد نیک فهم است.
‎ پیش بینی رشتوند از این ماراتن :
‎ سناریوی اول : عدم شرکت مقیمی در روز دوشنبه.
‎ عدم موفقیت در ارضا علیپور یا جذب برای پیوستن به طیف پنج نفره.
‎ آبستراکسیون.
‎ سناریوی دوم ( محتمل ) : نگاه منطقی به باخت در انتخاب گزینه توسط جریان پنج نفره.
‎ مذاکره با شهردار بالفعل فعلی و گرفتن امتیاز.
‎ نوش جان کردن جام شوکران و انتخاب شهردار بالفعل در روز دوشنبه

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false