×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عقده گشایی و اوج تنش دستاورد جلسات پارلمان شهری

در روزهایی که شهر از فقدان شهردار رنج برده و اجرای پروژه های عمرانی در بایکوت و رکود بسر میبرد و تنها امید شهروندان جهت ساماندهی وضعیت موجود منتخبین خود در پارلمان شهری میباشد، گویی پرداختن به مطالبات شهروندان از اولویت برخی از اعضای شورا خارج شده است و بجای انجام امور محوله و حل معضلات به حواشی پرداخته و در حال تسویه حساب های شخصی و تقابل های خود میباشند.

بررسی جلسه صحن شورای شهر و ایجاد حواشی از سوی طیفی که معتقد به انتخاب عجولانه شهردار بدون بررسی های لازم و کافی و البته به صورت هدفمند میباشند با ادبیاتی که به هیچ وجه درخور شان اعضای شورا و شهروندان نیست مایه شرمساری و خجالت است.

عقده گشایی و پرخاش های چاله میدانی و دور از نزاکت و برخوردهای تقابلی و تخریب رییس شورای شهر در غیاب وی پیش از هر چیز باعث دلسردی شهروندان از آرا و منتخبین خود در شورای شهر خواهد شد و باعث ایجاد یاس عمومی در شهر میشود.

امید میرود اعضای شورا با درک صحیح جایگاه خود و اولویت بندی صحیح مسائل با پرهیز از این قبیل رفتار به امور محوله خود پرداخته و مشکلات موجود در شهر را حل کنند.

نکته قابل تامل اینکه در جلسه آخر شورا که به ریاست نائب رئیس شورا برگزار شد ، کاملا مشخص بود ، میدان برای کوبیدن رئیس شورا با چراغ سبز بعضی از افراد و با عدم تذکر بدلیل عدم حضور مخاطب باز گذاشته شده بود. لازم بذکر است این امر اخلاق مداری برخی از نمایندگان مردم بدور است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false