×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فاطمه شیرزاد با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز اظهار کرد: این حادثه خواری و رذالت دشمنان انقلاب را بیش از پیش نمایان کرد.
وی با تاکید بر اینکه سربازان شجاع ایران اسلامی پاسخ کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی روز گذشته خواهند داد افزود: کشتار زنان و کودکان نشانه بی شرمی و حقارت دشمنان اسلام و انقلاب است.
شیرزاد به راه اندازی شرکت سهامی خاص به منظور ساماندهی نیروهای حجمی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این کار باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
وی افزود: نیروهای حجمی شهرداری رشت دغدغه های فراوانی داشته و یکی از این مهم ترین آنان درباره میزان دریافت حقوق و مزایای قانونیشان است.
شیرزاد به اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها پیرامون زمین های رها شده توسط مالکین قانونی در شهر اشاره کرد و گفت: در بسیاری از محلات رشت زمین های مخروبه ای وجود دارد که مالکینشان آن را رها کرده و متاسفانه به مکانی برای بروز ناهنجاریهای اجتماعی و تجمع حشرات و حیوانات موذی تبدیل شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با تاکید بر ساماندهی زمین های مذکور بیان کرد: این مهم از از خواسته های بحق شهروندان بوده و انتظار داریم شهرداران مناطق با شناسایی این زمینها نسبت به ساماندهی این حوزه ورود کرده و دغدغه شهروندان را نسبت به این مشکل برطرف کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false