×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اندر حکایت یک تبدیل وضعیت …

مجموعه شهرداری رشت به عنوان یک مجموعه مدیریتی و خدماتی با قریب به هفت هزار پرسنل و حجم گسترده وظایف یکی از نهادهای حیاتی و به نوعی نبض تپنده شهر محسوب می گردد که انجام امور روزمره و وظایف مهم آن مستلزم مدیریت فردی کاردان و شایسته در سطوح مختلف میباشد.

قطعا و یقینا رییس شورا در راس و به عنوان قلب تپنده این مجموعه از اهمیت بسزایی در راستای نظارت و ارائه مطلوب خدمات شهرداری به شهروندان و انجام وظایف در چهارچوب قانون این نهاد عریض و طویل داشته و مدیریت این بخش نیاز به تخصص، تدبیر، ذکاوت ویژه ای دارد.

حجم بالای مشکلات مالی، مطالبات پیمانکاران و مراجعه مستمر طلبکاران به امور مالی، مسدودی متعدد و بی امان حساب های شهرداری، پرداخت به موقع حقوق پرسنل و هزینه های جاری همه جزو مشکلات بالفعل موجود پیش پای
نصرتی، شهردار سابق رشت بود و با توجه به حضور مدیری جوان در مسند امور مالی ناگزیر مجبور به اعتماد و حمایت از وی شد، بر هیچکس پوشیده نیست که حال این نصرتی است که در جهت رفع اتهامات خود در پی تبدیل وضعیت این مدیر برآمده است.

و اما علوی، رییس جوان شورای شهر، نقش خاصی در ایجاد حواشی ایجاد شده در خصوص تبدیل وضعیت این مدیر نداشته و طی مکاتبه هایی خواهان تبدیل وضعیت همه پرسنل قراردادی شهرداری طبق قوانین استخدامی سعی بر آرام نمودن شرایط بحرانی این روزهای شهرداری دارد.

باید در نظر داشت به نقطه ای از تاریخ انقلاب رسیده ایم که نسل اول مدیران با هر کیفیت عملکردی در حال بازنشتگی میباشند و امروز نیاز به ایجاد شرایط و فضای مناسب جهت فعالیت مدیران جوان و کاردان می باشد و باید با اتکا بر هر ابزاری بستر را جهت فعالیت این جوانان آماده کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false