×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ماهیگران آب گل آلود

به بهانه انتشار مطالبی درباره احمد رمضانپور نرگسی
پس از مصاحبه احمدرمضانپور نرگسی با سایت خبری دیار میرزا ، گویا صحبتهای بی پرده وی بر مذاق برخی شورانشینان خوش نیامده و تنها پس از دو روز در برخی سایتهای خبری با سیاه نمایی و چسباندن برچسبهایی به این عضو شورا چند هدف را دنبال می کنند :

 


۱. با توجه به اختلافات پیش آمده میان دو عضو شناسنامه دار اصلاح طلب شورا یکی از شاخه جوانان و دیگری از جرگه ریش سفیدان و دلخوری دکتر بهراد ذاکری از احمد رمضانپور ( که برخی اصولگرایان مستقل در دامن زدن این کدورت نقش پر رنگی ایفا نموده اند ) لذا جریان خاص در شورا قصد جدایی بیش از پیش وی را از جمع سه نفره اصلاح طلبان دارند. زیرا برای انتخاب شهردار چنانچه ذاکری به همفکران خود بپیوندد ، شهردار آتی رشت توسط مخالفین طیف قدرت طلب انتخاب خواهد شد.
۲.سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن از سوی لیدر جریان تمامیت طلب شورا تنها راه تضعیف تفکر اصلاح طلبی در شورای شهر است ، سیاستی که از سوی بسیاری از جریانها خواهان دارد. چه شکستی از این بالاتر برای اصلاح طلبان که عضو اصلاح طلب به هر دلیل وارد اردوگاه اصولگرایان شود ؟
۳.با رابطه دوستی عمیقی که میان رمضانپور و حاجی پور وجود دارد و احترامی که این دو تن نسبت به یکدیگر قائلند ، با یادآوری و بازنشر جلسه انتخابات هیئت رئیسه سعی در القای حس سرخوردگی بر حاجی پور ، یعنی تلاش برای ایجاد فاصله از احمد رمضانپور و این عضو لوتی مسلک شورا.
ضمن اینکه با توجه به نزدیکی شیرزاد و حاجی پور ممکن است حاجی پور موفق به کسب رای از شیرزاد برای انتخاب شهردار شود و این یعنی آچمز طیف تمامیت طلب.
۴.با توجه به اینکه چند عضو شورا در رده های سنی یکسان هستند و خود یا ناخودآگاه حسادت و تنگ نظری میان ایشان ، مسبب ایجاد رقابت خواسته یا ناخواسته شده است، با القا اینکه زاهد با ماندن پای جریان اصلاح طلبی در واقع سوخت شده، سعی در مقصر جلوه دادن رمضانپور و ایجاد شکاف میان رمضانپور و زاهد و در نتیجه نمایش ضعف زاهد مقابل همسالان شورایی خود می باشند.
باید از این رسانه ها پرسید شما که تا چندی پیش منتقد سرسخت لیدر تمامیت طلب بودید و گاه و بیگاه به ناحق به وی می تاختید ، طی کدام معامله ( به غیر از دریافت فاکتورهای چندین میلیونی رسانه هایتان ) شریک همان دشمن قدیمی خود شده اید ؟
شاید وعده مشاور شهردار آینده و یا …. .
شما که تا این حد نگران دکتر ذاکری هستید چطور وقتی مدیره هماهنگ با شما و جریان تمامیت طلب با الفاز توهین آمیز پاسخ سوالات منطقی دکتر ذاکری را داده نگران وی نشدید ؟
این انتقاد بر هئیت رئیسه شورا نیز وارد است ، چطور اجازه میدهید یکی از کارمندان شهردار در مقابل یک عضو شورا با بیش از هفده هزار رای مردمی اینگونه گستاخی کند؟! چرا از ذاکری که تاکنون به پایتان مانده حمایت نمی کنید ؟
در انتها ضمن اینکه باید به جریان اصلاحات بدلیل این حد از انشقاق و رفتار منافقانه از جریانات اصلاح طلب بیرون شورا که با برگزاری جلسات در قلیانسراها با هماهنگی کامل با جریان اصولگرایی سعی در تضعیف یاران خودی هستند ، تسلیت جانانه ای گفت.
جایی که انتقاد به اصلاح طلبانی چون رمضانپور ، زاهد ، حاجی پور ، بی آزار و … وارد است، این جوانان که امروز مقابل شما ایستاده اند می بایست امروز کنارتان می بودند، قبل از گله از هر جریانی ابتدا این گله بر خود شما وارد است . شاید در خصوص ناراحتی بهراد ذاکری حق با این عضو جوان بوده تا شکریه! چرا درصدد دلجویی برنیامدید؟
تا دیرتر نشده این جوانان را از ا دوگاه دشمن به اردوگاه دوست بیاورید تا شاید با انتخاب شهردار تقریبا هماهنگ با جریان اصلاح طلبی بتوانید با خرد جمعی مشکلی از مشکلات رشت را حل نمود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false