×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رییس ناحیه سه شهرداری منطقه یک خبر داد: اجرای ۳۱ هزار متر عملیات روکش آسفالت در محلات ناحیه سه منطقه یک در طول ۳ ماه اخیر

شهرداری منطقه یک دارای ۳ ناحیه و ۱۱ محله است. که روسای نواحی براساس سیاست محله محوری و توزیع خدمات در همه محلات برنامه ها و اقداماتی را در دستور کاری خود دارند.
– مهندس یزدانی در سخنانی به اشاره استقرار ۴ محله از ۱۱ محله در ناحیه سه اذعان داشت: این ناحیه در راستای تحقق سیاست محله محوری و ارتقا محلات، املاکی را که تغییر کاربری داده اند را شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده صد یا الحاق ماده ۴۲ قانون شهرداری ها اقدام نموده است.

وی در خصوص اقدامات عمرانی محلات ناحیه سه گفت: اجرای عملیات ۳۱ هزار متر مربع روکش آسفالت در محله های نیکمرام، معلم، آزادگان و گلسار، تعویض و همسطح سازی و لایروبی ۳۹۲ عدد درب منهول، ساخت و نصب ۱۱ عدد تابلو پایه دار راهنمای کوچه ها و ۲۹۸ عدد تابلو دیواری در محله های معلم و آزادگان از جمله اقدامات اجرایی ناحیه سه شهرداری منطقه یک در طول مدت ۳ ماه اخیر بوده است.

رییس ناحیه سه شهرداری منطقه یک در پایان خاطرنشان کرد: تخصیص منابع و ارائه امکانات و خدمات به طور برابر در بین شهروندان و همسطح سازی محلات از مهم ترین برنامه های مدیران شهرداری ها می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false