×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند – در نشست صمیمانه ای که با حضور احمد رمضانپور نرگسی  شورای اسلامی شهر رشت، علیرضا کامران راد مدیر شهرداری منطقه دو و معاونین و مدیران این منطقه برگزار گردید، در ابتدا علیرضا کامران راد ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات منطقه به ارائه گزارشی از وضعیت درآمد و بودجه و حوزه عضومرانی و سایر حوزه های منطقه پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد منطقه ارتقای کیفی خدمات رسانی ، جلب رضایت شهروندان ، اعتمادسازی و افزایش درآمد می باشد از تلاشهای مجموعه همکاران منطقه در پیشبرد اهداف شهرداری تشکر و قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: با همکاری و همدلی توانستیم به سطح مطلوبی از وصول درآمد دست یابیم. همچنین در حوزه خدمات شهری و عمرانی تلاش کردیم با عملکرد مناسب در فعالیت های مختلف از جمله آسفالت و … جهت رضایت شهروندان اقدامات موثری صورت پذیرد.

 
 
 

در ادامه احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت و کارکنان منطقه، با اشاره به مسئولیت سنگین پرسنل شهرداری در قبال شهروندان بیان داشت: کارکنان شهرداری باید ارباب رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند و تمام تلاش خود را جهت تکریم و پیشبرد هر چه سریع تر درخواست ارباب رجوع به کار گیرند.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش کارکنان، یکی از راهکارهای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان را آموزش کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: ما سیاست گذاران در خانه مردم جمع هستیم و باید تمام امکانات و راهکارها جهت بهبود شرایط خدمت گذاری به مردم به کار گرفته شود.

عضو محترم شورای اسلامی شهر رشت، با تشکر و ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام گرفته تصریح کرد ایجاد ساختمان اداری برای منطقه دو بسیار حائز اهمیت می باشد و این موضوع جهت ایجاد رفاه حال پرسنل و شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی همچنین به رایزنی با اعضای کمیسیون ماده ۷۷ جهت حل مشکلات موجود در این زمینه تاکید کرد و راهکارهای مختلفی را در حوزه شهرسازی، ممیزی املاک ، درآمدزایی و …. مطرح نمودند.

در ادامه نشست، تعدادی از معاونین و مدیران منطقه گزارشی از مشکلات منطقه را ارائه کردند.

از جمله موارد مطروحه کمبود نیروی انسانی متخصص به خصوص در نواحی و اداره امانی،مشکلات میراثی جهت اجرای بند ۱۴ در خصوص املاک خطر آفرین، مناسب نبودن ساختمان اداری منطقه ، مجوز دیوار گذاری زمین های بایر، مشکل نور پیاده راه و… بود.

در پایان احمد رمضانپور ضمن دریافت گزارش های مرتبط، شورا را به عنوان نهادی که آماده دریافت هرگونه پیشنهاد جهت پیشبرد امور شهری می باشد اظهار داشتند مشکلات مطرح شده با تمام توان و مشارکت شما بررسی و حل خواهد شد.

 
 
 
 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false