×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی قرار است ۷ فروردین رسما معرفی شوند. این غول تکنولوژی چینی هم کمپین تبلیغاتی عجیب و تهاجمی برای آن‌ها راه انداخته است.

هوآوی را باید یکی از تأثیرگذارترین سازندگان مدرن گوشی‌های همراه بدانیم که به سرعت در حال طی کردن مسیر پیشرفت است؛ اما این غول تکنولوژی چینی همچنان سومین رتبه را دارد و در رده بندی بعد از سامسونگ و اپل قرار گرفته است. از طرفی این سازنده استراتژی بازاریابی تهاجمی شدیدی در پیش گرفته است. تازه‌ترین کمپین تبلیغاتی حضوری هوآوی برای پرچمداران P20 و P20 Pro آن در انگلیس هم گواه همین استراتژی هستند.

این گوشی‌ها قرار است به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه فوق العاده‌ای مجهز شوند و هوآوی هم حالا کامیون‌ها و کامیونت‌های تبلیغاتی‌شان را در مقابل درب‌های فروشگاه‌های رسمی اپل و سامسونگ پارک کرده است. روی بنرهای تبلیغاتی بسیار بزرگ ماشین‌های مذکور کلمه‌های “Wait” و “Be patient” دیده می‌شود و به شکل نامحسوسی هم به هوش مصنوعی اشاره شده است. حروف AI که نشان دهنده هوش مصنوعی هستند، به رنگ قرمز از درون این کلمه‌ها برجسته‌تر به نمایش درآمده‌اند.

علاوه بر ماشین‌های بزرگ تبلیغاتی، گرافیتی تبلیغاتی هم روی سنگ فرش ورودی درب فروشگاه‌‌های سامسونگ و اپل دیده می‌شود. در این گرافیتی نوشته شده است Renaissance is coming و احتمالا به قابلیت‌های ویژه عکاسی و ویژگی پرتره در دوربین P20 اشاره دارد. تنها چند روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران تازه هوآوی باقی مانده است و این سازنده هم در مقابل برترین کمپانی‌های جهان ظاهرا چندان متواضع به نظر نمی‌رسد.

/جی اس ام

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false