×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند-عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت از افزایش ۵درصدی بودجه عمرانی و ۷درصدی بودجه جاری این کلانشهر در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۷ خبر داد.

احمد رمضانپورنرگسی  با اشاره به بودجه پیشنهادی ۹۹۲ میلیارد تومانی شهردار رشت به شورا، اظهار کرد: ۶۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و ۳۱۲ میلیارد تومان آن جاری است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی پیشنهادی برای سال ۹۷ نسبت به امسال پنج درصد و بودجه جاری هفت درصد رشد داشته است، افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی شورا در صحن علنی بررسی و مصوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به منابع بودجه ۹۷ شهرداری این شهر گفت: درآمدهای مناطق و سازمان های وابسته از محل ماده۷۷، ۱۰۰ ، عوارض و سایر منابع این بخش، دریافت تسهیلات بانکی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و اوراق بهادار از جمله منابع بودجه‌ای شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

رمضانپورنرگسی با اشاره به مجموع ردیف‌های بودجه‌ای سال ۹۶ در حوزه تسهیلات، فروش املاک و.. تصریح کرد: ریالی در این بخش بودجه محقق نشد و باید برای سال آینده در این حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به ۲۸ سال سابقه مسعود نصرتی در حوزه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر تمام توان خود را معطوف برنامه‌ریزی با هدف ارتقای خدمات به شهروندان کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز اینکه در بودجه ۹۷ پیشنهادی شهرداری رشت مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه ستاره دار دیده شده، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ از محل صندوق توسعه ملی و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه در نظر گرفته شده که در صورت تحقق این مبالغ، پروژه هایی پیش بینی شده اجرا می شود.

رمضانپورنرگسی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا برنامه پنج ساله توسعه شهر رشت را تدوین کرده و بودجه هر سال برشی یکساله از برنامه راهبردی توسعه این شهر باشد تا بودجه سالانه برای رسیدن به افق ترسیمی توسعه رشت بوده و سلیقه‌محوری به برنامه‌محوری در توسعه شهر رشت تغییر یابد.

اقتصاد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false