×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند-جبار کوچکی نژاد امروز  با اشاره به انسداد راه در محدوده قزوین، لوشان اظهار کرد: به علت بارش شدید برف در محدوده قزوین و گیلان و عدم برف‌روبی، راه مواصلاتی رشت قزوین بسته‌شده است.

وی بابیان اینکه علل بسته شدن راه در محور قزوین رشت بی‌تدبیری راهداری کشور است، افزود: با بی‌تدبیری اداره راهداری کشور هزاران نفر از مردم ازجمله زنان و کودکان در مسیر برفی لوشان قزوین گیرکرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این گرفتار شدن مردم به دلیل پروژه پل راه‌آهن در محدوده لوشان است، گفت: با توجه به اعلام قبلی هواشناسی، اداره راه می‌توانست چند روز پروژه پل راه‌آهن را به تأخیر بیندازند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس به لزوم اهتمام مسئولان در مدیریت صحیح بحران برف تاکید کرد و افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا در بحران برف کمترین آسیب به مردم وارد شود نه اینکه با عملکرد نادرست بر مشکلات مردم بیفزایند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نباید بارش برف در دقایق نخست مردم را زمین‌گیر کند، تصریح کرد: مردم از مسئولان مدیریت صحیح و کارا انتظار دارند و نباید با بی‌درایتی برخی‌ها تلاش همه مسئولان از بین برود.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false