×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
false

شستشوی شبکه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان رشت

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت: با شستشو و گندزدایی ۷ هزار کیلومتر لوله‌های انتقال آب آشامیدنی بهداشتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان رشت با ۲۵ میلیارد ریال هزینه در سال گذشته، حدود یک میلیون مشترک این شرکت از آب آشامیدنی شفاف و با کیفیت برخوردار شدند.

علیرضا غیاثی هدف از اجرای این عملیات را ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مشترکان این شهرستان عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۹۳ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی روستایی شهرستان رشت در این مدت شستشو و گندزدایی شد و بیش از ۱۷۴ هزار مشترک آبفا از مزایای اجرای این طرح برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات شستشو و گندزدایی شبکه آبرسانی شهرستان رشت از نیمه شب تا ۴ بامداد، با نظارت ماموران امور کنترل کیفیت امور آبفای رشت اجرا می‌شد، اضافه کرد: همچنین سنجش سلامت آب آشامیدنی با اندازه گیری مولفه‌های فیزیکی و شیمیـایی در مناطق شهری و روستـایی رشت با نظارت شبکه بهداشت این شهرستان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت: همچنین در سال قبل، ماموران واحد کنترل کیفی امور آبفای رشت بیش از ۳۷ هزار مورد کُلرسنجی در حوزه شهری و ۹۹ هزار مورد در حوزه روستایی شهرستان رشت انجام دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false