×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دنیا مالی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با شورا و شهردار رشت:
تفکیک پسماند در رشت مبنای فعالیت دیگر شهرهای گیلان است
 به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، احمد دنیا مالی امروز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ در نشست مجمع نمایندگان گیلان با محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار با بیان اینکه از شهر رشت انتظار می رود در تفکیک پسماند بسیار خوب عمل کند اظهار کرد: آمارهای شهرهای گیلان در تفکیک پسماند زیر ۱۰ درصد است.
وی، پدیده زباله دزدی را یکی از معضلات بسیاری از شهرهای کشور و استان گیلان عنوان کرد و افزود: پسماند موضوع ساده ای نیست که مسئولان بخواهند بی توجه از کنار آن بگذرند.
نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا دولت ها بخواهند در امور شهری به ویژه در مورد شهرستان ها بی توجه عبور کنند مسئولان شهری را به طرف سرمایه گذاری هدایت می کنند، تصریح کرد: آبروی مدیران شهری در جذب سرمایه گذاری حائز اهمیت است.
دنیا مالی به اجرای پروژه های متعدد عمرانی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: امر مذکور موجب خوشحالی بنده است و انتظار دارم پروژه های شهری رشت با سرعت بیشتری تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری رشت در تفکیک زباله مبنایی برای دیگر شهرهای استان گیلان است، بیان کرد: گیلان جزو استان های مهاجرپذیر و گردشگرپذیر محسوب می شود و مسئولان کشوری در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید به ما کمک کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false