×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت خبر داد

برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری در مناطق پنجگانه شهری رشت /بازکاشت نهال در محل اجرای پروژه های طرح میثاق بادستورشهردار رشت/ توزیع نهال رایگان بین شهروندان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری در مناطق پنجگانه شهری رشت خبر داد و گفت: امسال همزمان با ایام درختکاری، با دستور رحیم شوقی شهردار رشت بازکاشت نهال در محل اجرای پروژه های عمرانی طرح میثاق انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، علیرضا حسنی با اشاره به برنامه ریزی های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به مناسبت روز درختکاری اظهار کرد: امسال ویژه برنامه روز درختکاری در تمام مناطق پنجگانه شهری رشت با توزیع نهال رایگان بین شهروندان برگزار می شود.

وی، برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری امسال را در محل اجرای پروژه روگذر تقاطع خیابان های شهید باهنر – امام خمینی (ره) اعلام کرد و افزود: ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه جاری مراسم جشن درختکاری به صورت عمومی و با حضور مدیران استانی و شهری برگزار می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت با بیان اینکه تعداد ۱۰ هزار اصله نهال در قالب ایستگاه های سیار همزمان با روز درختکاری در اختیار شهروندان قرار می گیرد، تصریح کرد: شهروندان برای دریافت نهال می توانند به مکان های تعیین شده واقع در چهار راه گلسار، میدان فرهنگ، خیابان رسالت جنب محیط زیست، میدان انتظام و خیابان پرستار ورودی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرداری مراجعه کنند.

حسنی به کاشت ۵۰۰ اصله درخت در روز درختکاری اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، کاشت تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت در قالب طرح میثاق همگام با پویش سراسری کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، تلاش برای گسترش فضای سبز شهری و همچنین افزایش حساسیت شهروندان نسبت به این موضوع مهم، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری رشت وظیفه خود به منظور کاشت گونه های گیاهی به ویژه بومی را با جدیت پیگیری می کند و این امر با آگاه سازی شهروندان نسبت به اهمیت فضای سبز شهری و لزوم محافظت از آن به طور قطع آینده روشن تری را برای شهر قابل تصور می کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و سیمای سبز شهری شهرداری رشت با دعوت از دانش آموزان برای شرکت در ویژه برنامه روز درختکاری، بیان کرد: امسال با مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و دوستدار محیط زیست، توزیع نهال با ارائه توضیح در مورد نوع گونه، نحوه کاشت و نگه داشت نهال در برخی محله های شهر انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false