×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با حمایت های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همزمان با ایام الله دهه فجر؛
بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور در رشت افتتاح می شود
 به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تمام فجرآفرینان و ملت ایران به ویژه مردم شهر رشت اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور با حمایت های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر در رشت افتتاح می شود.
وی ادامه داد: با فعالیت مرکز مذکور در رشت، فعالیت های آموزشی امداد و نجات در فضای معلق (برج عملیاتی صعود و فرود)، اطفاء حریق پمپ بنزین و تانکر سوخت، اطفاء حریق گاز شهری، کارگاه امداد و نجات در فضای محدود، کارگاه آشنایی با مواد شیمیایی خطرناک و کارگاه حمل مصدوم راه اندازی می شود.
شهردار رشت، برگزاری کارگاه های تخصصی را همواره دغدغه آتش نشانان و دیگر افرادی که در محیط های خطرناک و پر خطر کار می کنند عنوان کرد و افزود: کمبود مکانی مستقل برای مانورهای تخصصی همیشه احساس می شد.
شوقی، بخش قابل توجهی از هزینه های مربوط به احداث بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور را با استفاده از توان تخصصی آتش نشانان و سازمان آتش نشانی رشت ذکر کرد و گفت: برای راه اندازی پروژه مذکور از محوطه و طبقه فوقانی ایستگاه ۱۳ آتش نشانی بهره گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اگر مرکز مذکور در فضای دیگری خارج از مکان ایستگاه ۱۳ آتش نشانی با مشخصات و مختصات کنونی احداث و به بهره برداری می رسید باید اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال صرف می شد، تصریح کرد: اکنون بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث، تجهیز و راه اندازی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false