×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

همزمان با روز درختکاری در محل تقاطع غیرهمسطح شهید باهنر صورت گرفت؛

بازکاشت نهال بومی با حضور رئیس کمیسیون محیط زیست شورا و شهردار رشت

کاشت ۱۸ هزار نهال بومی گیلان در رشت/ توزیع ۱۰ هزار نهال بین شهروندان

مراسم بازکاشت ۱۸ هزار نهال بومی گیلان همزمان با روز درختکاری با حضور رئیس کمیسیون محیط زیست، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و شهردار رشت در محل تقاطع غیر همسطح شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، مراسم بازکاشت ۱۸ هزار نهال بومی گیلان همزمان با روز درختکاری امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ با حضور حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون محیط زیست، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، رحیم شوقی شهردار، مدیران مناطق شهری و جمعی از دانش آموزان و شهروندان در محل تقاطع غیر همسطح شهید باهنر رشت برگزار شد.

*کاشت ۱۸ هزار نهال بومی جنگل های هیرکانی در مناطق شهری رشت

شهردار رشت در مراسم مذکور با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در راستای برطرف شدن گره های ترافیک شهری اظهار کرد: به دلیل اجرای پروژه های عمرانی با اخذ مجوزهای لازم مجبور به قطع بعضی درختان به صورت محدود در حاشیه این پروژه ها شدیم.

رحیم شوقی از کاشت ۱۸ هزار نهال از نوع بومی جنگل های هیرکانی در مناطق شهری رشت خبر داد و افزود: امروز در مرحله نخست تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نهال با تلاش معاون خدمات شهری و سازمان فضای سبز شهرداری کاشته می شود.

وی با بیان اینکه مابقی درختان در مراحل بعدی در ورودی های شهر و مناطقی که پروژه های عمرانی در دست اجراست کاشته می شوند، تصریح کرد: امروز با حضور جمعی از دانش آموزان شهر رشت کاشت نهال انجام می شود و امیدواریم بتوانیم روز خوبی را برای همشهریان رقم بزنیم ضمن اینکه تعداد ۱۰ هزار نهال رایگان بین شهروندان توزیع می شود.

*آذین بندی و نصب المان های ماه مبارک رمضان و نوروز در شهر رشت

شهردار رشت در ادامه به تقارن بهار طبیعت و نوروز امسال با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ویژه ای برای ماه مبارک رمضان و نوروز توسط شهرداری انجام شده و طی هفته آینده نصب المان ها و آذین بندی در سطح شهر انجام می شود.

*ارائه خدمات به مسافران نوروزی در رشت

شوقی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در راستای استقبال از بهار و حضور مسافران نوروزی در رشت، بیان کرد: مکان هایی برای استقرار و ارائه خدمات به مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

*اجرای پروژه های کلان مقیاس شهری در راستای حل گره های ترافیکی رشت

وی به اجرای پروژه های کلان مقیاس و احداث تقاطع های غیر همسطح در قالب طرح عمرانی میثاق در شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: اجرای پروژه های مذکور به ویژه در زمینه ترافیکی مزاحمت هایی را برای همشهریان ایجاد می کند و تلاش کردیم این مزاحمت ها را به حداقل برسانیم و برای مسافران و همشهریان نوروز به یادماندنی را رقم بزنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false