×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آقازاده در نشست مجمع نمایندگان گیلان با شورا و شهردار رشت:
پسماند دغدغه روزمره شهروندان و مدیریت شهری رشت است
 به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، سید علی آقازاده امروز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ در نشست مجمع نمایندگان گیلان با محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار با خدا قوت به اعضای شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری رشت اظهار کرد: پسماند یکی از موضوع های مهم و دغدغه روزمره شهروندان و مجموعه مدیریت شهری رشت است.
وی به اهمیت و جایگاه طرح تفصیلی و طرح جامع در توسعه شهری اشاره کرد و افزود: وجود برنامه زمانبندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در اجرای پروژه های توسعه شهری حائز اهمیت است.
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال مشکل پسماند سرریز کرده است، تصریح کرد: معضل پسماند و فاضلاب بزرگ ترین دغدغه استان گیلان به ویژه شهر رشت است و آثار آن را در ساحل و دریا مشاهده می کنیم.
آقازاده بر توسعه کارخانه کمپوست در راستای مدیریت پسماند شهری تاکید کرد و گفت: فاضلاب فاجعه ای است که در استان وجود دارد و این امر نشان می دهد مدیران گذشته به ویژه دستگاه های دولتی به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.
وی با اشاره به اینکه تناقض در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها معضل پسماند را به روستاها کشانده است، بیان کرد: مشکلات ملی استان گیلان را باید با ظرفیت های ملی برطرف کنیم و در این راستا با استفاده از ظرفیت مجموعه مدیریتی استان در پشتیبانی از مدیران واحد شهری می توانیم امور را به سرانجام برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false