×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ضرورت توجه به واکسیناسیون اتباع خارجی حاضر در گیلان

اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س) و تلاش‌های دو ساله پرستاران و کادر درمان در ارائه خدمات به بیماران کرونایی، اظهار کرد: در این مدت این قشر صبورانه با وجود همه کاستی‌ها تلاش کردند.
وی به کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه این روند به واسطه واکسیناسیون گسترده در استان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است، گفت: این روند شکننده بوده و همچنان باید به شیوه نامه‌های بهداشتی توجه ویژه شود.
استاندار گیلان در ادامه به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا اشاره و اضافه کرد: باید در این زمینه بسته‌ها فرهنگی با مضمون اقدامات پیشگیرانه از سوی رسانه و فعالان فضای مجازی و صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد.
وی بر لزوم توجه به ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش فشارهای روانی ناشی از همه گیری ویروس کرونا نیز تأکید و تصریح کرد: با توجه به آغاز برگزاری حضوری کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه باید به اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراکز نظارت شود.
عباسی با بیان اینکه باید بسترها مناسب حضور فیزیکی دانش آموزان و دانشجویان فراهم شود، گفت: حضور فیزیکی در کلاس‌های درس عاملی اثرگذار در امر آموزش و فراگیری است.
وی با اشاره به حضور اتباع خارجی در استان گیلان و ضرورت توجه به واکسیناسیون این افراد، اظهار کرد: در صورت مثبت بودن نتیجه تست کرونا این افراد سریعاً نسبت به قرنطینه آنان اقدام شود.
استاندار گیلان ادامه داد: در شهرستان‌های زرد، فرمانداران و بخشداران ضمن بررسی دلایل بروز بیماری برای رسیدن به وضعیت مطلوب با مدیران حوزه بهداشت و درمان و دیگر بخش‌ها، برنامه ریزی و اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false