×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مهندس بابک صفری رئیس انجمن او_اسپرت استان گیلان خبر داد:
نشست صمیمانه با حضور دبیر کل فدراسیون جهانی اواسپرت استاد محمد قاسم منوچهری و مدیر اجرایی انجمن اواسپرت کشور استاد جعفر زارعی و نایب رئیس بانوان اواسپرت استان گیلان استاد الهه شهرناز کیان و مهندس بابک صفری رئیس انجمن اواسپرت استان گیلان جهت بررسی و روند رو به رشد اواسپرت استان جهت برنامه ریزی میزبانی مسابقات کشوری و جهانی در استان گیلان و همینطور اولین نشست مارکتینگ سران انجمن اواسپرت در رشت پس از انتقال این رشته از فدراسیون ورزش های رزمی به فدراسیون انجمن های ورزشی یکشنبه ۹۷/۷/۸ برگذار گردید.

در این نشست در خصوص برنامه های آتی استان،مسابقات پیش رو و همچنین روند رو به رشد این رشته در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منوچهری دبیرکل فدراسیون جهانی از تاسیسات سازمان منطقه آزاد انزلی بازدید و در خصوص نقش او-اسپرت در توسعه صنعت گردشگری با دکتر شجاعی معاونت سرمایه گذاری این سازمان گفتگو کرد

رئیس انجمن او_اسپرت استان گیلان خبر داد:
مهندس بابک صفری گفت:ما برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی پیش رو آماده ایم. تا بتوانیم از حق استان و مخصوصا شهر رشت دفاع کنیم و باعث افتخار ورزش استان باشیم.

نائب رئیس بانوان استان،استاد الهه شهرنازکیان در خصوص برگذاری استاژ فنی برای علاقه مندان به این رشته در برنامه های آتی استان خبر داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false