×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به نام خدا

 

خداوند در قرآن می فرمایند: و الذين يوذون المومنين و المومنات بغير ما اكتسبو فقد احتملوا بهتانا و اثما مبينا

 و آنان كه مردان و زنان با ايمان را به خاطر كاري كه انجام نداده اند آزار ميدهند بار بهتان و گناه آشكاري را به دوش كشيده اند

 

اينجانب حامد اخوان معاون برنامه ريزي و منابع انساني شهرداري رشت که از شهرداری تهران و اداره کل برنامه ریزی و کنترل عملکرد به شهرداری رشت مامور شده ام، جهت استحضار مردم شریف و غیور و همکاران با تعصبم در مجموعه شهرداری اعلام ميدارم با توجه به اصالت مادري كه جزو شهروندان شهر رشت بوده و همسر اينجانب که جزو ساكنان قديمي شهر رشت میباشد و به جهت علاقه قلبي به شهر و داشتن وابستگان خود ، پس از دعوت به كار با اشتياق فراوان مشغول به فعاليت شدم. در اين بين فشار هاي زيادي مثل انگ غير بومي بودن و غيره را تحمل نمودم ،شايد عدم وابستگي به گروه خاصي مرا در معرض اتهامات اینچنینی قرار داده است. 

در اين مدت،تلاش زيادي را باحضورم تا ساعت هاي پس از تايم اداري در محل كار داشته ام وسعی در ارتقا و بهبود سيستم اداري نمودم که به جهت عدم تامین منافع شخصی عده ای قلیل ،موجبات نارضايتي برخي از افراد زیاده خواه شده است. از اين رو با نشر اكاذيب و مسائل غيرواقع سعي در شكستن همت و تلاش مجموعه را نموده كه لازم است اعلام نمايم تا زماني كه احساس نمايم براي شهر و شهروندان مفيد هستم با علاقه و پشتكار به كارم ادامه خواهم داد و خم به ابرو نخواهم آورد و هرگونه اخبار منتشر شده نسبت به اینجانب را رد کرده و ارادت و علاقه قلبی خود را نسبت به مجموعه شهرداری و همشهریان عزیز رشتی ام اعلام میدارم. ولي لازم ميدانم ياداوري نمايم در شهري با اين قدمت و فرهنگ با شرایط کنونی شهرداری رشت توقع می رود زحمات مديران و پرسنل و كارمندان را حداقل با خدا قوت یاری نمایند. هر چند كه اين گونه افراد كم لطف بسيارقليل ميباشند و بسیاری در اين فاصله ي كوتاه ابراز لطف و محبت به بنده داشته اند كه ضمن سپاس از ايشان ، تمام تلاش خود را در جهت پيشرفت و ارتقا سيستم اداري و لايق بودن اين جايگاه را خواهم نمود.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false