×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شیائومی دنیای گوشی‌های تاشو را متحول می‌کند

شیائومی یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که همواره به دنبال جابه‌جایی مرزهای نوآوری و طراحی بوده و قصد داشته سایر شرکت‌های بزرگ فعال در این حوزه را مغلوب خود کند.

در تازه‌ترین تلاش خود، شیائومی موفق به کسب مجوز یک پتنت یا حق ثبت امتیاز ظاهری یک گوشی هوشمند تاشو جدید شده است که نوید بخش طراحی منحصر به فرد و پیشگامانه محصولات جدید این شرکت چینی را می‌دهد.

در اسناد مرتبط با این پتنت که توسط بخش نرم‌افزار شرکت شیائومی به صورت رسمی در پکن به ثبت رسیده است، توضیح داده شده که این گوشی هوشمند جدید تمام قابلیت‌های یک گوشی عادی مانند ویژگی‌های ارتباطی، دوربین، شبکه و برنامه‌های چند رسانه‌ای را داشته و در کنار آن به عنوان یک چشم‌انداز تازه به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو عرضه خواهد شد.

ویژگی جالب و کلیدی این گوشی هوشمند تاشو شیائومی
به گزارش وب‌سایت gizmochina، ویژگی کلیدی این محصول جدید طراحی و شکل ظاهری کاملاً متمایز آن نسبت به تمام گوشی‌های تاشو موجود در بازار است.

با توجه به تصاویر ثبت شده در پتنت، به نظر می‌رسد که نیمه بالایی صفحه‌نمایش گوشی قابلیت انعطاف‌پذیری داشته و می‌تواند به عقب تا شود. این قابلیت به دوربین جلوی گوشی اجازه می‌دهد که به قسمت عقب آن انتقال یافته و به عنوان یک دوربین اصلی مورد استفاده قرار بگیرد.

در توضیحات مربوط به این گوشی تاشو گفته شده که این نوع طراحی خلاقانه می‌تواند امکان یکپارچه‌سازی دوربین‌های جلو و عقب گوشی را فراهم آورده و نیاز به ماژول دوربین مجهز را از بین ببرد. این طراحی نه تنها هزینه‌های تولید را کاهش خواهد داد، بلکه باعث فشرده‌تر شدن و کاهش اندازه گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این پتنت می‌تواند در نهایت به یک محصول کاربردی تبدیل شده و به دست مشتریان برسد یا خیر، با این حال نشان می‌دهد که شیائومی همچنان در تلاش برای ارائه محصولات هوشمند خلاقانه است و در این مسیر به راه خود ادامه می‌دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false