×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

جوانی در ابتدای دهه سوم زندگی خود بود که شهرداری ورود کرد.سرشار از انرژی و با تجربه ای گرانبها که ارمغانی از دوره کودکی و سختی ها و فراز و نشیب زندگی بود.

جایگاه یک فرزند شهید در کنار همه سختی هایی که از فراغ پدر برای فرزند داشت به شالوده ای برای ساخت شخصیتی مطالبه گر و ایستا در برابر مشکلات بدل شد.

شرایط از حامد عبدالهی فردی خود ساخته ایجاد کرد و ورود به شهرداری در روزهایی پرحاشیه بستری برای بروز توانمندی های وی مهیا کرد.
حضور در راس سازمان سیما و منظر و ایجاد ساختاری مشخص برای این سازمان نوپا و مدیریت بی نظیر وی در محروم ترین منطقه شهرداری و خدمت صادقانه و محبوبیت روز افزون حامد جوان ناقوس خطر را برای برخی ها به صدا درآورد و تلاش های برای ایجاد حواشی حول این مدیر جوان کلید خورد.

شخصیت پایدار و میل به خدمت در عبدالهی همواره وی را از پرداختن به حواشی و تقابل با اقدامات تخریبی بر حذر داشت و این خصلت عبدالهی را بیش از گذشته در بین بخش قابل توجه ای از شهروندان محبوب ساخت و تا جایی که دعوت همه جانبه شهروندان باعث ورود عبدالهی به کارزار انتخابات گردید و پس از عبور از مسیر سخت ایجاد شده توسط بددلان و افراد مغرض مهر مشروعیت قاطع شهروندان پای کارنامه عبدالهی نشست.

از ابتدای شروع شورای پنجم وجوه تمایز عبدالهی و عملکرد وی در قالب یک عضو جوان شورا عیان بود.ریاست شورای استان در ابتدای کار و حضور در هیئت رییسه خبر از عزم جدی عبدالهی برای خدمت به شهروندان میداد و جلوگیری از رانت های اقتصادی و سهم خواهی برخی افراد بر کینه های گذشته بر علیه وی دامن میزد لیکن عضو جوان شورای شهر بی توجه به همه حاشیه ها در مسیر خود مستدام بود.

شرایط خاص شهرداری و نیاز به حضور یک مدیر ارشد اجرایی در کرسی شهردار و روحیه موجود در عبدالهی و حمایت منتخبین همسوی با وی، حامد جوان را برای حضور در این عرصه آماده کرد و از اینجا بود که تفنگ های تزویر، تخریب، افترا و دروغ بر علیه جوان شایسته شورای شهر مسلح گردید و کار به جایی کشیده شد حضرات به جای پرداختن به وظایف خود به مستند سازی بر علیه شهردار منتخب پرداخته و در این راستا دست به پست ترین اقدامات زدند که نقل آن زمانی مقتضی میخواهد.

به هر شکل و با تجمیع نیروهایی که هر یک به نوعی عبدالهی را تهدیدی برای منافع خود میدانستند عبدالهی احراز صلاحیت نشد ولی هیچ گاه اخلاق را رها نکرد و منافع شهر و شهروندان را فنا و فدای مسائل شخصی خود نکرد و به همگان آموخت عشق و تعلق خاطر حقیقی به شهر و شهروندان مستلزم پرداخت سخت ترین هزینه هاست و در این مسیر نمره قبولی را پای کارنامه خود و همراهان شورایی خود از سوی افکار عمومی ثبت کرد.

شاید از دیدگاه بسته مستند سازان و بدخواهان نتیجه این بازی بردی مقطع ای برای لابی پیمانکاران و دلالان محسوب شود اما با کمی تفکر و بررسی سوابق گذشته در موضوعاتی این چنینی و وسعت دید و آینده نگری محبوبیت روزافزون حامد عبدالهی جوان در بین شهر و شهروندان که مهد اصلی رشد جوانانی شایسته همچون عبدالهی میباشد قابل پیش بینی است و به طور حتم در آینده ای نزدیک اتفاقات و فرصت هایی بزرگ تر از گذشته در مسیر وی مهیا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false