×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

طبق شنیده ها جلسه ای فوق العاده فردا چهارشنبه در شورای شهر با دستور بررسی وضعیت نامزدهای موجود احراز سمت شهرداری و انتخاب گزینه های نهایی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای اخیر خبرها از اردوگاه ائتلاف شش نفره حاکی از انتخاب یک گزینه بومی مشرف به مسائل روز شهر و شهرداری میباشد و این امر باعث نگرانی جریان مقابل گردیده است و حداقلی های این روزهای شورای شهر (علی الخصوص عضو کنگ فو کاری که به تازگی مهارت خود در مستند سازی در خصوص زندگی خصوصی دیگران را نیز به نمایش گذاشته است) با همه توان در حال تلاش است تا بتواند با هر اقدامی مانع از اخذ آرای لازم برای گزینه بعدی شهرداری گردد.

با توجه به خطر انحلال شورا و نامه نگاری هایی که گویا در این خصوص از سوی فرمانداری صورت گرفته است پیش بینی می گردد تلاش بازنده های کارزار قبلی به جایی نخواهد رسید و شهردار بعدی نیز از سوی ائتلاف ششگانه انتخاب خواهد شد.

نکته جالب توجه در کنار اقدامات آقای! کنگ فو کار لابی لیدر تمامیت خواه این طیف در پشت پرده با گروه های قدرت جهت عدم انتخاب گزینه اصلی رقیب به بهانه فقدان شایسته سالاری و انتخاب گزینه ای ملی!! جایگزین فرد مورد نظر اعضای شورا می باشد.

پرواضح است با توجه به شرایط پیچیده کنونی شهر و زمان اندک باقیمانده هیچ گزینه ی ملی حتی در صورت وجود، تمایل به حضور در این مهلکه را نداشته و اجرای این سناریو تنها ترفندی برای خرید زمانی بیشتر از سوی اهالی آبستراکسیون میباشد.

باید دید در انتها اتحاد و عزم جزم طیف حداکثری منتخبین مردم در شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار پیروز خواهد شد و یا باز هم مکر “گربه نر و روباه مکار” است که به سنگی بزرگ در برابر صلاح شهر تبدیل خواهد شد…

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false