×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اطلاعیه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در خصوص شرایط و نحوه تبلیغات انتخابات

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در اطلاعیه ای، شرایط و نحوه تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

قابل توجه کاندیداهای محترم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

مطابق ماده ۶۱ ( اصلاحی ۹۵/۳/۳) الصاق اعلامیه ، پوستر و هر گونه آگهی تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ، تابلوی بیمارستان ها ، مدارس و سایر موسسات آموزشی و سازمان های عمومی و ادارات دولتی و سازمان های وابسته به دولت و‌ خودروهای دولتی و اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی و تاسیسات عمومی و دولتی و صندوق های پست ، باجه های تلفن ، پست های برق و تلفن ، تابلوها و همچنین اماکن بخش خصوصی ( مگر با رضایت اشخاص ذی حق) در سراسر کشور ممنوع می باشد.

تبصره ( الحاقی ۹۵/۳/۳ ) شهرداری ها و فرمانداری ها و بخشداری ها می توانند با استفاده از امکانات محلی مکان های مناسبی اعم از ثابت یا سیار را برای الصاق یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها تعیین کنند .

تبصره ( الحاقی ۹۵/۳/۳ ) در صورت تخلف از حکم این ماده مرتکبان به جزای نقدی درجه شش ، موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲/۲/۱ محکوم می شوند.

لذا در راستای جلوگیری از ایجاد فضای نامناسب در چهره شهر، کاندیداهای محترم تنها مجاز به تبلیغات در مکان های تعیین شده که از سوی شهرداری رشت قرار گرفته ، می باشند و جبران هر گونه خسارت وارده به سیمای شهر و ادوات شهری مطابق قانون بر عهده آن کاندید محترم خواهد بود .

لذا خواهشمند است در ارائه خدمات شایسته به شهروندان و جلوگیری از هر گونه تخلف در این خصوص ما را یاری نمایید .

سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false