×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) یادآور مقاومت ائمه اطهار در برابر جور و ستم حکام زمانه خود میباشد و به انسانها درس ایستادگی در برابر ظلم جابرین و مستبدین زمانه خود را میدهد.امید میرود شیعیان جهان راهروانی شایسته برای معصومین خود باشند.

۱۲ فروردین برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار ایران است، روز تحقق آرمان‌های ارزشمند انقلاب، بلوغ فکری و سیاسی امت اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، امتی که با درایت و هوشمندی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این روز با حداکثر آرای خود انتخاب نمودند.

یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از آن پیر فرزانه، بساط ظلم و جور و استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال به هموطنان گرامی پیشکش نمودند گرامی می داریم، روز ۱۲ فروردین، روز کاشتن نهال جمهوری اسلامی است، نهالی که امروز با خون شهیدان گلگون کفن به بار نشسته و به درختی تنومند بدل گشته است.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ از درگاه باریتعالی عزت و افتخار بیش از پیش مردم و کشور را در سایه ی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب خواستارم.

احمد رمضانپور نرگسی

عضو شورای اسلامی شهر رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false