×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شنیده های رشتوند حاکی است ط.ح یکی از مشاورین سابق سیما منظر و فضای شهری شهرداری  که اتفاقا بعنوان پیمانکار این سازمان هم نقش ایفا می نمود و کاملا اتفاقی مورد حمایت رئیس یک نهاد مرتبط با شهرداری، بوده پس از طی چند ماه و خروج از سمت مشاور حال با طرح شکایت از شهرداری رشت قصد ورود دائمی به شهرداری رشت را دارد.
گویا جلسه نخست هیئت ذیربط در اداره کار برای رسیدگی به شکایت ط.ح برگزار شده است و نامه نگاری هایی فی مابین شهرداری رشت و اداره کار صورت پذیرفته است.
با حمایتهای آقای رئیس نهاد مرتبط با شهرداری و رفاقت فی مابین مدیرعامل و ط.ح احتمال می رود،حجت بر وی تمام و بزودی وی را در یک پست مدیریتی با سفارش آقای رئیس ببینیم.
همچنین رشتوند مطلع است که آقای رئیس آن نهاد مرتبط با شهرداری که رویای مجلس شورای اسلامی را در سر دارد علاوه بر تسهیل ورود وی به شهرداری، قول حمایت صد درصدی از ط.ح برای انتخابات آتی شورای شهر را در صورت عملکرد قابل قبول برای آقای رئیس، داده است.
امید است نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی با ورود به جزئیات پرونده هایی اینچنین، دستان افراد رانت خوار را کوتاه و مسببین تسهیل ورود نابرابر و ناعادلانه افراد مفتخور را شهرداری رشت و سایر سازمانها برای همیشه قطع نمایند.

سوال از بازرسی و حراست شهرداری این است: در شهرداری چه خبر است ؟

رشتوند از این فرصت استفاده کرده و از رئیس محترم شورای شهر جناب آقای امیر حسین علوی خواستار برخورد با اینگونه بی عدالتی ها و حامیان فاسد و روباه صفت افراد رانت خوار و زیاده خواه را داشته همچنین در صورت امکان برای ایشان خواستار راه اندازی پویش ” نه به رانت خواری ” بجای پویش آبکی چند شنبه های خودرو را دارد.

اخبار تکمیلی در خصوص این شنیده پس از تکمیل تحقیقات با مستندات به نظر مخاطبین محترم خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false