×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

باز هم اقدامی مجرمانه از سوی پای ثابت بزه در فضای رسانه ای استان گیلان یعنی رسانه بدنام غیربومیِ مشهور…

این رسانه نما در کنشی جدید با فشار و تهدید بر برخی از برگزارکنندگان یکی از جشنواره های رسانه که اخیرا در گیلان برگزار گردید قصد کسب رتبه های برگزیده این جشنواره را برای عوامل فعال خود داشت لیکن با مقاومت برگزار کنندگان و تیم داوری جشنواره مذکور روبرو شده و به قول معروف دست از پا درازتر دم خود را روی کول مبارک نهاده و…

نکته جالب در این موضوع اهمیت کسب رتبه های برتر از سوی این رسانه نما(شما بخوانید تیم باج خواهی) میباشد که به طور حجم قصد داشت با اتکا به آن پوششی بر اقدامات خود در فضای رسانه نهاده و با کسب آن خود را به عنوان یک رسانه موفق مطرح کند!!

ولی آیا واقعا این عقبه منحوس و این شهرت منفور که سالهاست در سطح استان به عنوان مشخصه این افراد در تعرفه آنها مطرح می شود با کسب این چنینی عناوینی قابل تنظیف است؟؟؟

حجم اقدامات مجرمانه حضرات به جایی رسیده که آب فرات نیز از طهارت آن باز مانده حال چرا؟ چگونه و چطور دوستان باج خور ما به این اندیشه رسیده اند که با کسب رتبه ای از یک جشنواره می توانند صورت موجه بر سیرت کثیف خود نهاده و از بازخواستی قاطع که این روزها از همیشه به آن نزدیکترند رهایی یابند!!

باج خورها به بهشت نمیروند…

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false